Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Alternatief Najat Smile geregistreerd merk met eigen rechten.
– Identiteit van de ondernemer Alternatief Najat Smile
te Zandheuvel 52  met postcode 4901HW (enkele op afspraak)
E-mailadres: info@alternatief-facings.nl
KvK-nummer/ondernemingsnummer 74507990

Artikel 1 – De prijs

De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw

Artikel 2- Conformiteit en Garantie .

3.
Indien de consument het product zelf verkeerd gebruikt wordt dan is  Alternatief Najat Smile hier niet aansprakelijk voor. De garantie dekt namelijk enkel algemene slijtage.

4.
De garantie op dit product is 1 jaar conform de wetgeving op slijtage.

5.
Er is geen geld teruggave op dit product aangezien het product op maat wordt gemaakt en de wet op hygiene van toepassing is.

6 De benoemde reiskosten zijn verplicht op te nemen boven op de prijs van het bitje (zie ons website betreft ons prijzenlijst)

Artikel 3 Levering en uitvoering

De smile wordt aangetekend opgestuurd en verzekerd nadat de afdruk genomen is en uiteraard zijn de verzendkosten voor de consument.

1.De consument heeft geen recht op geldteruggave indien het product vertraging heeft wegens onmacht.

1.B verzendkosten exclusief €8,45 en dienen betaald te worden bij verzending.

2.Alternatief Najat Smile product valt niet onder het herroepingsrecht i.v.m op maat gemaakte producten en hierbij geldt dit ook voor geldteruggave.

3.Alternatief Najat Smile product valt niet onder 14 dagen bedenktijd en valt onder uitzonderlijke hygiëne product waarbij ruilen niet mogelijk is.

4.De leveringstermijn valt tussen de 3 en 4 weken en uitgezonderd indien de laboratoria gesloten is op weekenden en vakantie/feestdagen.

5.Indien het bitje niet past kan er een vervangend bitje gemaakt worden.
Indien de klant zelf gebreken heeft zoals loszittende kiezen, of na de afdruk enkele tanden getrokken heeft waardoor het bitje niet meer past dan is Alternatief Najat Smile hier niet verantwoordelijk voor.

6.Het bitje maakt uw eigen tanden niet recht en de vorm blijft echter hetzelfde. Enkele gebreken kunnen uiteraard wel aangepast worden zoals spleten tussen de tanden, ontbrekende tanden kunnen bewerkt worden en uiteraard de kleur.

Artikel 4 Betaling en Annulering

De consument kan online op onze website een afspraak boeken en deze vastleggen met een aanbetaling van €50 op rekening voor de easy smile.
Het bedrag is de consument niet kwijt maar zal bij aankomst van ons collega indien er voor de optie ”afdruk aan huis is gekozen in vermindering worden gebracht en dient enkel als borg betaald te worden zodat de afspraak effectief gereserveerd kan worden voor de consument.

De aanbetaling wordt ingehouden indien de annulering ontstaan is door eigen fout en het niet nalezen van de procedure.

De aanbetaling wordt ingehouden indien de consument annuleert en de volgende dag de afspraak al heeft staan. 

Indien de boeking met een korting geboekt is wordt de aanbetaling niet teruggestort.

De aanbetaling wordt ingehouden indien de klant na de boeking annuleert omwille niet akkoord te zijn met de prijs of de reiskosten.


7.
Het resterende bedrag waarbij de  de waarborg reeds afgetrokken is dient op de dag van de meting/ afdruk betaald te worden en dit kan per iDeal, Bankcontact, of contant betaald worden.

De consument zal ter plekke een betaalbewijs ontvangen met het gebit nummer.

8.
De laboratorium voert de opdracht alleen maar uit als de betaling voldaan is aan Alternatief Najat Smile
Het bitje zal dan op maat gemaakt kunnen worden in samenspraak.

Artikel 5- Klachtenregeling

1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
2. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst
en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
3. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Artikel 6 Geschillen

9. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.